torsdag/fredag me lovissa

Hej! Som sagt va jag med Lovisa, vi träffades i Täby och hon hade fått ett presentkort 2500 kr på hela täby och såklart så finns det inget kvar.. kanske 30 kr som mest? Aja nu var hon redo för sin resa till Grekland!


Vi badade sen när vi kom hem till henne sen såg vi på film och jag somnade (vi tittade på kalle i chokladfabriken) men sen somnade jag igen och vi gick ut till balkongen.. sen kom på att vi kunde sova där så det gjorde vi, det va ass mysigt! På fredagen åkte vi och badade igen men sen såg vi nån där och vi fick typ panik.. men det behöver jag inte berätta :) ♥

Hoppas du har det bäst där Lovisa och tänk inte på allt annat ta det bara lugnt, som du lova att du skulle! Vi får ses och sova på balkongen igen sen när du kommer hem! Älskar dig ♥

puss ♥



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback