hej hej

Hej! asså förlåt att jag inte har skrivit alls men jag har bra anledningar. Okej så först så va jag ju hemma hos Lovisa i tordags, och det va jättekul! Jag skriver ett helt inlägg om det snart ♥

Sen en timme efter jag kom hem på fredagen så kom Saga för sen på lördagen åkte vi till Duved.. eller vi sov på nått camping ställe på vägen och kom fram på söndagen! Där träffade vi några familjer som vi träffar varje år, dom adopterade samtidigt som vi adopterade maja så vi åkte till Kina tillsammans och ja, ni fattar säkert. Och det här skriver jag också ett helt inlägg om snart, ska bara ta fram en säng till Saga som sover här i natt :)
Ps. Vi har tagit massor av bilder!! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback