God morgon världen

Heej sveejs ♥
Idag är jag jätteglad, men kommer inte berätta varför så :)
Igår va mamma o pappa ute på promenad och gick förbi och Emily och hennes familj va ute och åt middag så dom kom hem till oss sen och det va jättekul!! Så imorgon ska jag cyckla till Solna med henne sen tillbaka igen.. om inte det är en bra vän så vet jag inte vad det är för något...
Vi får se vad jag hittar på jag kom ju hem från Åre precis så jag ska nog bara ta det lugnt men sen på middag kommer Julia och Victoria och deras föräldrar. De va en av familjerna som va med i Åre :) Dom bor på Gotland och vi ska dit en vecka i Augusti ♥
Söta Julia ^^ ♥ puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback