Ciao Bello :)

Eftersom Lovisa skrev Ciao Bella så får väl jag skriva Ciao Bello (eller belle... jag vet inte va det är)
Lärde mig vad Ciao Bella va typ igår.. gått runt och funderat hela veckan! Det betyder iallafall typ snygg tjej eller nått sånt! mitt favorit ord är dock bellablondiii :D
Vet inte vad jag ska skriva om Italien.. Det va bäst i alla fall ;) Låg och solade vid poolen och badade i havet.. åt god mat varje kväll (pasta och pizza för det mesta) och träffade jättesnälla människor :D Några som kom från tyskland va med i nån "Junior Club" och sen träffade jag lite svenskar också som jag va med sista dagarna :)
Kommer sakna italien.. kommer säkert skriva mer om italien här och där den här sommaren och så.. jag lovar ♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback